.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلام

حث پرداخت یارانه نقدی از سوی دولت یکی از موضوعات داغ امروز راهروهای پارلمان بود. بعضی از نمایندگان در گپ و گفتهای غیررسمی این طرح را به "طرح پنجاه هزارتومانی آقای کروبی در انتخابات نهم ریاست جمهوری" تشبیه می کردند.

حاشیه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ( سه شنبه 20 فروردین 1387) به روایت خبرنگار مهر چنین است.

- با فرارسیدن آخرین روزهای کاری مجلس هفتم، مراجعات مردمی به مجلس با افت محسوس و قابل توجهی مواجه شده و دیگر خبری از ازدحام مراجعان در بخشهای مربوطه نیست. ظاهرا مردم ترجیح داده اند که مشکلات خود را با نمایندگان تازه نفس مجلس هشتم درمیان بگذارند. در جلسه امروز مجلس میهمانان انگشت شماری نیز حضور داشتند که از بالکن به تماشای صحن علنی مجلس مشغول بودند.

- دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه امروز درگذشت مادر نورالدین پیرموذن،نماینده مردم اردبیل را غیابا به وی تسلیت گفت و از جمله اظهار داشت : با وجود اینکه ما از ایشان به خاطر شکایت بردن نزد بیگانگان گلایه داریم، اما دلیل نمی شود به ایشان تسلیت نگوییم.

- یکی از نمایندگان اقلیت که سابقا هیچگاه در جمع خبرنگاران پارلمانی حضور نمی یافت و اصولا چهره ای خبری نبود در جلسه امروز مجلس با فراخواندن خبرنگاران پارلمانی ادعا می کرد در حوزه انتخابیه اش خرید و فروش آراء اتفاق افتاده است و دلیل عدم راهیابی اش به مجلس همین موضوع بوده است.

- برخی از خبرنگاران پارلمانی در هنگام دیدار دکتر حسن سبحانی نماینده دامغان در راهروهای مجلس از راه نیافتن وی به مجلس اظهار تاسف می کردند. دکتر سبحانی از جمله نمایندگان فعال، متخصص و بااخلاق سه دوره مجلس است. یکی از عادات پسندیده رسانه ای دکتر سبحانی موکول کردن اظهار نظر به مطالعه دقیق و تخصصی و پرهیز و عذرخواهی از انجام مصاحبه با خبرنگاران در اینگونه موارد است.

- بحث پرداخت یارانه نقدی از سوی دولت یکی از موضوعات داغ امروز راهروهای پارلمان بود، بعضی از نمایندگان در گپ و گفتهای غیررسمی این طرح را به "طرح پنجاه هزارتومانی آقای کروبی در انتخابات نهم ریاست جمهوری" تشبیه می کردند.

- با وجود آنکه خبرنگاران انتظار داشتند در اولین جلسات مجلس هفتم بعد از انتخابات، نمایندگان رد صلاحیت شده ای چون اکبر اعلمی موضع گیریها و انتقادات آتشینی داشته باشند، آقای اعلمی با شوخی و آرامش به سئوالات غیررسمی خبرنگاران پاسخ می داد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.